Vyhledávání

Výjezdní a technický servis vám pomůže s Money S3

17.05.2012 10:48

Občas si s počítači neví rady ani odborníci, natožpak běžný uživatel. Naši technici si však s Money S3 poradí vždy - od sestavení počítače, konfigurace hardwaru i softwaru až po složitá síťová zapojení či nasazení Money na terminálový server.
Proč využít služeb odborníka?

  • Úspora času i peněz díky prevenci pozdějších potíží.
  • Perfektně seřízené Money S3, navíc nainstalované výrazně rychleji než v případě svépomoci.
  • Správně nastavený hardware i software.
  • Garance 100% funkčnosti v okamžiku dokončení prací.

Můžeme vám pomoci přímo ve vaší firmě, nebo v prostorách certifikovaných pracovišť  CÍGLER SOFTWARE . Běžná cena je 850 Kč / hodinu práce v pracovní dny 8.00-17.00. Pokud potřebujete servisní zásah uskutečnit mimo pracovní dobu, rádi vám vyjdeme vstříc. Příplatek v pracovní dny v 17.00-20.00 hodin je 50 %, v ostatních termínech (v noci či o víkendech) 100 %. Přepravní podmínky pak účtujeme podle platného ceníku, aktuálně 10 Kč / km, minimální platba 10 kilometrů.

Garantujeme Vám rychlou dostupnost:

  • Do 24 hodin každý den pro zákazníky s aktivovanou „Servisní smlouvou Priority“.
  • Do dvou pracovních dnů pro zákazníky s aktivovanou „Servisní smlouvou Standard“ nebo s aktivovanou službou „Osobní konzultant“.
  • Dle osobní dohody s technickým oddělením pro všechny ostatní uživatele, a to podle volného času techniků (většinou do tří dnů, bez garance). V případě naléhavé potřeby jsme schopni uskutečnit vyžádaný servisní zásah už do 24 hodin s příplatkem 100 %.

Servisní smlouva 2012

Pokud požadujete nadstandardní služby, vždy aktuální software, individuální přístup a 100% stav vašich datových souborů, využijte Servisní smlouvy. Služba je poskytována ve dvou variantách (Standard a Priority), které se liší reakční dobou - viz výše.

Servisní smlouva zahrnuje 3 dílčí služby:

  • Osobní konzultant. Zvolte si kteréhokoliv z Certifikovaných profesionálů Money S3 za svého osobního konzultanta. Dostanete pak zvláštní číslo jeho mobilního telefonu a konzultant je vám k dispozici v pracovní době 8.00-17.00 pro řešení vašich problémů. Váš konzultant přesně zná situaci ve vaší společnosti - je proto schopen řešit problémy rychleji a efektivněji, než běžná technická podpora. Po dohodě je možné domluvit si pohotovost konzultanta na telefonu i v mimopracovní době za poplatek 70 Kč / hodina (například v době účetních uzávěrek apod.).
  • Údržba dat. Váš osobní konzultant vás jednou měsíčně navštíví a provede kontrolu nastavení a datových souborů. V ceně služby je rozsah do 3 hodin měsíčně a cestovní výlohy do 50 km. Při podpisu smlouvy Standard jsou návštěvy prováděny v předem domluvených intervalech, u smlouvy Priority na zavolání.
  • Prioritní výjezdní servis. Při podpisu servisní smlouvy Standard garantujeme servisní zásah do dvou pracovních dnů, u smlouvy Priority do druhého dne.

Servisní smlouva Standard stojí 3 490 Kč / měsíčně, servisní smlouva Priority 5 590 Kč / měsíčně, v obou případech s objednávkou na celý rok.

Kontakt

Objednávka servisní smlouvy a více informací 

Chcete více informací nebo si rovnou objednat servisní smlouvu? Kontaktujte naše obchodní oddělení: info@debureau.eu, tel. 381 255 535.

Objednávka servisního zásahu

Potřebujete rovnou servisní zásah? Využijte on-line formulář, nebo kontaktujte naši technickou podporu na tel. 602 466 533.

Zpět

DE BUREAU © 2008 Všechna práva vyhrazena.